Publisert

Storfornøyd med trykksaker til Diamond League

– Vi er imponert over servicenivået og stå-på-viljen til CopyCat. Denne gangen valgte vi å ha én hovedleverandør av alle grafiske tjenester til Oslo Bislett Games, det fungerte helt utmerket, oppsummerer Kristoffer Nilsen og Anne Mette Undlien Haug i Bislettalliansen.

Grafisk samarbeidspartner

Bislett-brølet har roet seg, etter at årets Diamond League-stevne nok en gang ble gjennomført med fullsatte tribuner, sol og mange av verdens beste utøvere, og med Karsten Warholms rekordløp på 400 meter hekk som arrangementets høydepunkt. Markedsansvarlig Anne Mette Undlien Haug forteller at det er veldig mye som skjer samtidig den siste uka før arrangementet.

– Da trenger vi samarbeidspartnere som leverer og gir god oppfølging. Vi trengte aldri å purre CopyCat for å få noe levert. Alt kom til avtalt tid. Det mest imponerende var ekstrabestillinger på kort varsel. Hastet det veldig hadde vi det vi trengte i løpet av et par timer, forteller hun. Tidligere har Bislettalliansen bestilt trykksaker fra flere leverandører og forhandlet pris fra oppdrag til oppdrag. Denne gangen inngikk de i stedet en totalavtale med CopyCat, noe som var vellykket.

– CopyCats medarbeidere sto virkelig på for oss, det gjelder spesielt Emilie og Frida på Fornebu. Innsatsen deres gjorde at vi fikk produsert alle typer trykksaker og reklamemateriell med topp kvalitet, og samtidig kunne holde et høyt servicenivå overfor våre sponsorer. For eksempel da en av sponsorene behøvde bonger til et kundearrangement samme dag, og dette ble bestilt, produsert og levert på noen få timer. Det er avgjørende å ha selvgående samarbeidspartnere som forstår hvilket trykk det er under et slikt idrettsarrangement, og som gir oss nødvendig prioritet uten at vi trenger å purre opp. Erfaringen med CopyCat er at de tok rollen som grafisk samarbeidspartner for Oslo Bislett Games på alvor, forteller Anne Mette og Kristoffer i Bislettalliansen.

God stemning på CopyCats stand på Barnas bislettdag, spesielt da Karsten Warholm kom innom for en prat.

Stort spekter av trykksaker

Behovet for trykt informasjon er stort under et arrangement som Oslo Bislett Games. CopyCat produserte blant annet flyers, skilt, plakater, programhefter, deler av arenareklame (noe ble gjenbrukt fra tidligere år), akkrediteringskort, klistremerker og flere typer bannere, til hovedarrangementet på Bislett, til Barnas bislettdag og til Thon Hotel Opera (der utøverne bodde).

– Vi har begrensede ressurser og høye ambisjoner for Oslo Bislett Games, derfor trenger vi gode samarbeidspartnere. Løsningen med å velge CopyCat som grafisk samarbeidspartner fungerte veldig bra.

Diamond League på Bislett ble en kjempesuksess, det samme kan man si om Barnas bislettdag. På CopyCats stand hadde vi printet ferdige selfie-rammer for bilder sammen med idrettsheltene.
Stort og smått. Alt fra kuponger til reklameseil ble produsert av CopyCat til årets høydepunkt for friidrettsinteresserte på Bislett stadion.