Ny fasadeprofilering for Aktiv i Narvik

Da Narvikmegleren nylig ble innlemmet i Aktiv Eiendom, var det selvsagt nødvendig med ny fasadeprofilering. Den utfordringen tok de på strak arm i samarbeid med CopyCat Profil.

Materialer for utendørs bruk

For eiendomsmeglerne spiller profileringen på gateplan en vesentlig rolle, og i Kongensgate 44 i Narvik sentrum er det ingen tvil om at kundene er velkommen innom for en boligprat. Der skinner nå den røde Aktiv-logoen mot deg på fasaden, og vinduene ut mot gata er foliert med Aktiv-profilering i tråd med kjedens designprofil. CopyCat har hatt ansvaret for produksjon og montering av den nye profileringen, der de røde logoene på murveggen er utformet i folierte simonaplater for utendørs bruk, den sorte logoen på søylen er i heldekkende folie mens vindusprofileringen er i melkehvit frostet folie klebet rett på vinduene. Kontorleder Johanna Lindgren Kristoffersen forteller at det var Aktiv-kjedens hovedkontor som anbefalte CopyCat til oppdraget, siden kjeden allerede benytter CopyCat til trykking av salgsprospekter og annet markedsmateriell.

– CopyCat har i samarbeid med vår lokale leverandør Rimo Reklame levert skilt og folie fra A til Å. Vi fikk levert skisser fra CopyCat Profil slik at vi fikk se hvordan skiltene skulle være før vi bestilte. Dette gjorde at vi følte oss trygge på at det ble slik vi hadde tenkt. Monteringen sto Rimo Reklame for, og alt ble levert til avtalt tid. Så vi er godt fornøyd med leveransen og vil gjerne takke CopyCat for et fint samarbeid i overgangen til Aktiv Narvik, forteller Johanna.

Hun understreker at fasadeprofilen med de nye skiltene er med å synliggjøre den nye profilen. – Den er vi veldig stolt av! Det å være en del av Aktiv Eiendomsmegling kjennes riktig for oss, spesielt siden Aktiv har de samme grunnleggende verdiene som oss. Vi setter stor pris på å få være en del av deres konsept, og med Aktivs hjelp har vi enda mer tid til kundene, og kan levere i toppklasse!

 

Innbydende lokaler på gateplan

Fra CopyCat Profil er det prosjektleder og grafisk designer Frida Holm-Nilsen som har hatt ansvaret for dialog og gjennomføring med Aktiv i Narvik. Frida mener prosjektet viser at geografisk avstand ikke betyr så mye når man er nøye i kommunikasjonen. – Det er spennende å arbeide med kunder med lokaler på gateplan, der fasadeprofileringen er en viktig del av markedsføringen. Samtidig har en kjede som Aktiv strenge designregler som selvsagt må overholdes. I dette tilfellet tok kunden alle mål selv og sørget for at vi fikk gode bilder, og ved hjelp av digitale skisser har vi hatt en positiv prosess gjennom prosjektet. Fra CopyCats side kan vi bare gratulere med flott fasade og ønske Aktiv i Narvik lykke til videre, sier Frida.

Og skulle du være i tvil, så tar hun gjerne ansvaret for lignende oppdrag for andre meglerkontorer og andre som med lokaler på gateplan.

Løsningsforslag – Fra skisse til ferdig fasadeprofilering for Aktiv i Narvik.