
Det umulige blir mulig, for Impossible Games på Bislett oppfyller smittevernkravene samtidig som alt ligger til rette for gylne idrettsprestasjoner og store friidrettsøyeblikk. NRK sender direkte, og CopyCat er med som grafisk samarbeidspartner, i år som i fjor.
Foto Team Ingebrigtsen: Per Heimly
Warholm, Johaug og Team Ingebrigtsen
Stevnedirektør Steinar Hoen kan love store friidrettsøyeblikk fra norske og internasjonale utøvere på tradisjonsrike Bislett stadion, og under pressekonferansen 26. mai trakk han opp det ene gullkortet etter det andre. Fra tidligere var Karsten Warholm og en rekke andre store navn klare, og når disse blir supplert av blant annet Team Ingebrigtsen og Therese Johaug, blir det fest på Bislett. Det gjorde også at NRK har utvidet sendetiden og dekker det aller meste i en to og en halv times direktesending 11. juni.
– Utøverne er sultne på konkurranser, og vi ønsker å gi dem et tilbud på øverste hylle, sier Steinar Hoen.
Klart for store øyeblikk
Blant kveldens høydepunkter blir utvilsomt Karsten Warholms rekordforsøk på 300 meter hekk, Karoline Bjerkeli Grøvdals forsøk på å slette Grete Waitz norske 3000-meterrekord, og Therese Johaug som stiller til start på 10.000 meter. I tillegg vil verdensmesteren i diskos fra 2019, svenske Daniel Ståhl, kaste mot VM-finalistene Simon Pettersson og Ola Stunes Isene. Steinar Hoen og resten av arrangørstaben lover også rekordforsøk fra noen av verdens ledende utøvere i stavsprang og ulike løpsøvelser. Med andre ord; det blir friidrettsfest fra ærverdige Bislett stadion også i år, med wave light teknologi for å hjelpe løperne med å holde rundetidene, og også denne gangen med CopyCat som en av mange stolte sponsorer. Det er arrangementssjef Kristoffer Nilsen ekstra glad for.

Samlet grafiske tjenester
– Det var ingen tvil om at vi ville ha CopyCat med på laget også i år. Fjorårets modell der vi valgte én hovedleverandør av grafiske tjenester, ga så gode erfaringer at CopyCat var vårt førstevalg for årets arrangement. For selv om arrangementet går uten publikum, skal det produseres reklamemateriell, arenareklame og andre typer trykksaker med topp kvalitet. Og kanskje blir det en overraskelse også, der CopyCat så avgjort har en rolle, sier en noe hemmelighetsfull Kristoffer Nilsen i Bislettalliansen når det kun gjenstår et par uker til den magiske datoen 11. juni.
Full produksjon til årets Bislett-høydepunkt
Hos CopyCat jobber vi for fullt med ulike typer reklamemateriell til Impossible Games, og vi gleder oss til å følge direktesendingen på NRK. – Dette er både førsteklasses idrett og førsteklasses underholdning, og vi er kjempefornøyd med at vi får lov til å bidra også i år, sier CopyCats markedssjef Patrik Knutsson.
