
Tolv år etter etableringen har CopyCat Lillestrøm nok en gang utvidet lokalene. Med 80 nye kvadratmeter har de plass til både showrom og utvidet produksjon.
Til det beste for kundene
Malingslukta er luftet ut og kundedisken er flyttet ut i den nye delen hos CopyCats avdeling sentralt i Lillestrøm. Med 80 nye kvadratmeter vegg i vegg med produksjonen, har de nå 250 kvadratmeter lokaler tilgjengelig. Dermed er det blitt plass til showrom, roligere arbeidsplasser og bedre muligheter for å ta i mot kundene.
Thomas Ligaarden har vært med fra starten her i 2006, sammen med Geir Hammertoft. Han forteller at nærheten til Norges Varemesse alltid har gitt mange oppdrag innenfor storformat og profilering.
– Storformat er plasskrevende produksjon, og samtidig et område hvor kundene gjerne vil se og kjenne på ulike materialer og formater. Det kan vi nå vise frem på veggene her i den nye delen. Samtidig hadde vi selv behov for et roligere område for å arbeide med design eller planlegge jobber. Så vi har lenge ønsket oss større plass og arbeidsplasser litt skjermet fra produksjonsmiljøet, og slo til raskt da nabolokalene ble ledige, forteller Thomas.

Område i vekst
Når CopyCat har hatt sammenhengende vekst her gjennom 12 år, har det selvsagt sammenheng med oppblomstringen i hele Lillestrøm-området. Med sentral plassering mellom Norges Varemesse og en av landets travleste jernbanestasjoner, er det stadig kunder innom for å hente ferdige jobber eller diskutere nye prosjekter. – Serviceinnstilling og personlig kundekontakt betyr mye, og vi opplever at kundene stadig kommer tilbake. Det er et resultat av at vi alltid produserer og leverer som avtalt, sier et fornøyd Lillestrøm-team.


