
23.000 løpeglade mennesker fylte Oslo sentrum under Oslo Maraton 21. september. Vi i CopyCat gjorde vårt beste for å gi dem litt ekstra energi da de passerte CopyCat-portalen i Rådhusgata.
Oslo Maraton har utviklet seg til å bli en folkefest, i år med økning i antall deltagere på samtlige distanser. Når også været viste seg fra sin beste side, ble det topp stemning i Oslogryta denne dagen.
CopyCat-portalen var plassert utenfor sentrumsavdelingen vår i Rådhusgata. Der stilte vi med musikk og heiarop gjennom dagen, noe som forhåpentligvis ga ekstra energi til bølgen av deltagere som passerte gjennom hele dagen. 23.000 deltagere i alle aldre og i ulik form var påmeldt til hovedstadens største gateløp. Rundt halvparten av dem var påmeldt halvmaraton, resten fordelt på helmaraton, 10 for Grete og andre distanser.

I CopyCat prioriterer vi støtte til idrettsarrangementer, og har sponsorroller under blant annet Norway Cup og Diamond League, i tillegg til Oslo Maraton. Flere av våre medarbeidere stilte på startstreken under løperfesten i september, og enda flere bidro med liv og musikk ved CopyCat-portalen.

