Publisert

Grafisk samarbeidspartner for Norway Cup

Når rundt 6000 fotballkamper skal avvikles gjennom ei hektisk sommeruke, skapes det samtidig et enormt behov for skilt og trykksaker. Også i år er det CopyCat som sørger for at det grafiske materiellet holder den kvaliteten og leveringspresisjonen som verdens største fotballturnering fortjener.

– Høy kvalitet og alltid rask levering, på toppen av det hele får vi kjempegod hjelp til materialvalg og designtjenester. CopyCat har vært vårt førstevalg på grafiske tjenester de siste årene og slik blir det i år også, opplyser markedssjef Trygve Nielsen hos arrangørklubben Bækkelagets sportsklub.

Vi trenger samarbeidspartnere med høy servicegrad og prioritet på verdens største fotballturnering, sier Trygve Nielsen. Her med årets ball.

Årets cup nærmer seg

Planleggingen av det gigantiske arrangementet pågår gjennom hele året, men det er ingen tvil om at det ”drar seg til” når vårsola varmer og gresset på Ekebergsletta blir grønt. Et par måneder før fløyta går kan Trygve forsikre at årets arrangement er i rute, samtidig vet han av erfaring at det alltid dukker opp hastesaker i sluttspurten. – Da er vi avhengig av samarbeidspartnere med høy servicegrad og prioritet på arrangementet. Det har CopyCat vist gjennom flere år, så vi stoler fullt og helt på det og gleder oss til nok en fantastisk fotballturnering, sier han.

Alle typer grafisk materiell

Arrangementet har ny logo i år, som selvsagt vil prege alle trykksaker og annen informasjon. I tillegg til skilt, informasjonsmateriell, klistremerker og annet materiell, produserer CopyCat også grafisk materiell for mange av de andre sponsorene og samarbeidspartnerne. For utendørs bruk benyttes i stor grad Mesh, et grafisk materiale med små huller som gjør at vinden ikke får så godt tak. – Totalt dreier det seg sikkert om print og trykksaker for mer enn 25 ulike formål, for dette er et kjempearrangement med et enormt informasjonsbehov, sier en travel markedssjef når vi møter ham i klubbhuset til Bækkelagets sportsklub.

Stille før stormen. Når gresset på Ekebergsletta blir grønt, øker pulsen hos arrangørene. Her blir det fullt trykk i uke 31.
Godt over 50.000 lag har deltatt siden turneringen startet i 1972. CopyCat produserer mer enn 25 ulike typer grafisk materiell, inkludert skilt og sponsorreklame. (Foto: Norway Cup/Bækkelagets sportsklub)